HomeХобби и стильRelated VideosMore From: CurtisDonDeano

I HATE COUPLE CHANNELS (Youtube Cancer)

267 ratings | 5039 views
I hate prank videos more than I hate couples...In actuality I don't hate the couples themselves...just the prank videos. Please support me by checking out my clothing website and purchasing my book thanks in advance Boss ;p : ShopDeano : http://bit.ly/2mjgxPf Deano Dimes (My book)https://www.createspace.com/5613799 IG/Snap/Twitter/Tumblr: @CurtisDonDeano Equipment: Camera: http://amzn.to/2lDAm6M Lighting: http://amzn.to/2m5zWHl Mic: http://amzn.to/2l55Dwp Some links are affiliate links
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (92)
Alexia N (19 days ago)
The prank channels make no sense. I was watching a couples prank channel for a bit until I realized they usually set the camera up in the SAME spot in their house and yet no one looks for the camera. Then, the videos are basically replicates of each other. The boyfriend has a fake hickey video and then the girlfriend has a fake hickey video. It's really not realistic.
Tiff Dawn (5 months ago)
You don’t sound bitter at all I feel the same way. “I’m leaving you prank” “I’m cheating prank” “gimme a kiss prank” “I wanna be more than friends prank” how are these pranks?? And how are you getting pranked every single day?? The first couple of ones I saw were funny, but then I saw that ALL the couples channels do them. Nothing original, just copied and pasted and different people. It’s like barely any YouTubers who try to make original content anymore. So staged
I hate couples n i hate couples channels unless they r 2 men. I hate other women
erbinskaterz (9 months ago)
LMAO I agree some of the "couples challenges" videos are absolutely staged and cringeworthy. On a side note, your online clothing store is dope! Usually when I see other Youtubers start a clothing line the quality of clothes look so basic. Like they print out a cheap graphic and iron it on a shirt and charge you like $90 for it like whatXD The graphics you made on the graffiti denim jacket and tshirt are pretty cool and Jean Michel-Basquiat early 90s-ish
Dank Dank (9 months ago)
Literally everyone from high school be making these generic couple channels
Lia Arteaga (10 months ago)
LMFAOOO I agree with the pranks how they are fake
Nida Jay (1 year ago)
😂😂😂😂😂😂😂
Amber FFTFOMSICHTS (1 year ago)
Seriously YouTube seems like all couples channels now...they’re boring af...and they are reaching so hard to stay relevant bc they know their content is boring af
Angel Gutierrez (3 months ago)
Yeah you are right they like showing off their life and fake stuff like we breaking up and hate them kissing happy and all the bullshit they are liking making us feel bad cause we are single and shit and the other fake shit videos they do i dont really give a ahit it pissed me off also the fucking instagram girls showing off their boyfriends alot i really hate that so i unfollow my friends accounts that are couples they are making me feel bad
😭😭😭😭😭😭😭 this too funny
The Ryans (1 year ago)
We loved it 🙌🏽 Go see me cry in our HICKEY PRANK VIDEO!!! 🔥 and drop a comment down below to any smaller channels who want to share your creativity 👏🏽
Lenny & Aliyah (1 year ago)
I got a couples channel and I actually agree😂😂😂
Candice Elyce (1 year ago)
Suuuubbed 😌
" the pranks bloowww me" lollll 😂😂😂
monee Alex (1 year ago)
they also be putting them over reacting titles that have nothing to do with the video
Jeff Expose (1 year ago)
Man speak on it, you need to make another one about these damn YouTuber couples that try to be slick by making videos, and showing off the girls booty as a thumbnail, or the boyfriend is only wearing boxers halfway off his waist. You'll notice what i'm talking about when u watch these damn couples, they try to sneak in semi nude to gain followers.
sabria lonon (1 year ago)
Facts all in this video 😂😂
The Black Pearls (1 year ago)
Hey we watched your video and love the honesty! Ironically we are a couple's channel and just want to know what would make ours more real and different than others... have any tips?
Thee Mademoiselle (1 year ago)
Couple channels are the most IRRITATING thing ON YOUTUBE. Personally if I had a boyfriend I would just do videos with him on MY CHANNEL or he can make his own lmao. It's a bad business tbh because if y'all break up tf happens to the channel???????
Thee Mademoiselle (1 year ago)
You cute 👀😍😍😍😍😭🔥
Tinka Marie Official (1 year ago)
There is only 2 couple channels I truly like D&B ent and Dwayne and Jazz. And they pranks don't be extra. They reactions cool no click bait either. That one dumb ass couple D & B Nation made me sick. A damn mess I had to unsubscribe they dumb asses.
Nathaniel Person (1 year ago)
ALL TIME FAV YOUTUBER 😭🤘🏾 Your channel so lit dude!
GoldenJollofRice (1 year ago)
Dude you are not being bitter lol I agree with you these couple channels be losing their damn minds and taking these so called " pranks " too damn far like for example " pretending to die, break up prank, hell I even saw an abortion prank that Chris & Queen did the sad part is these people think these pranks are funny or cool it just was me thinking " Tf is wrong with y'all" anyways awesome video btw oxox
LebronNoB (1 year ago)
This has me WEAK !!! lmaooo but you right... those couples who have mostly prank videos IRK !!
Chef Chanice (1 year ago)
Lmao I know exactly what you mean. My husband and I are trying to do something more authentic with our channel, like no pranks at all
NELLE C (1 year ago)
I like the challenges, but hate the pranks.
TROYCETV (1 year ago)
preach #stopcoupplechannels2017
Zeus Music (1 year ago)
bruh no lie I feel the same , I make music and the numbers don't match my quality either . but off topic I need to know where did u get that shirrrrt , I shneeds 😩😩😩
joanfan (1 year ago)
I hate both prank and couples videos. Can only imagine what these people do to each other when they breakup.
joanfan (1 year ago)
Honestly, I just don't care for couples videos, but I wouldn't mind one where couples are forced to see others flaws and secrets which would lead to a breakup...for our amusement.
The Black Pearls (1 year ago)
joanfan what would you want to see on a couple page?
T W (1 year ago)
I agree I'm tired of it too they have fake pranks and they copy off each other names. They challenges be wack too not real. They reaction videos be fake not even real reactions.
FetchBillionBarbie (1 year ago)
"BLOCK-D-TTT" LMFAOOOO
CurtisDonDeano (1 year ago)
lmfaoooooo
THEKING (1 year ago)
You're not bitter at all bro you stating all facts it's the truth Couples are ruining the fun out of YouTube. Most of their subscriber base are little kids so they more drawn to there stuff while mature people know shit is fake.
The Black Pearls (1 year ago)
THEKING wow that's true! So for a mature watcher what might you want to see on a couples page?
CurtisDonDeano (1 year ago)
agreed lmfao
Yaya Unicorns (1 year ago)
I sooooo agree!!! You don't sound bitter at all!!! These pranks have gotten out of hand....
CurtisDonDeano (1 year ago)
its like how are you falling for the same stuff time and time again?
Green Tara (1 year ago)
Omg I just got lost in the couple video section and I agree, they are SO fake and the pranks? bitch bye. I can't. They promoting stupidity and false relationship "goals"
CurtisDonDeano (1 year ago)
precisely, its pretty pathetic.
Devaunsmall (1 year ago)
omg i thought I was the only 1 that didn't not get why couples be pranking each other
CurtisDonDeano (1 year ago)
lmfao glad to know that I'm not.
Noa (1 year ago)
I hate click bate to! You just got a new subscribe 🙂
CurtisDonDeano (1 year ago)
thanks boss , 🙂
Andre Dior (1 year ago)
😭😭😭😭
CurtisDonDeano (1 year ago)
lolololol
The AQueen (1 year ago)
Yes those pranks blow me fr too! Some channels have done the break up prank 3 times and are still “gullible". Some channels prank each other every single day and still “fall for it". I like pranks but that stuff is really getting fake now-a-days tbh
CurtisDonDeano (1 year ago)
lmfao they need oscars lmfaoooo
Stahr Milan (1 year ago)
LMFAOOOOO i do too and i always think if they breakup who gone get the channel LMFAOOOOO if i date a YouTuber he gotta have his own channel
CurtisDonDeano (1 year ago)
lmfaooo I'm dead at who gets the channel
EastwickBeatz (1 year ago)
I agree Curtis..I hate Click bait
CurtisDonDeano (1 year ago)
most annoying thing in the world.
Jerrod Jordan (1 year ago)
your videos always make me smile//laugh.. Lol.. You're so handsome too btw.. Lol..
CurtisDonDeano (1 year ago)
thank you and thank you !
Caroline higa (1 year ago)
PREACH
CurtisDonDeano (1 year ago)
!!
Juwan (1 year ago)
I swear to god I feel you on this. And what makes it worst is that the person getting pranked be making eye contact with the camera like come on son you KNOW you acting 🤦🏾‍♂️
CurtisDonDeano (1 year ago)
lmfaoooooo yes ! I always peep the eye contact !
Jamera Fitchett (1 year ago)
I got dat from a commercial lol
CurtisDonDeano (1 year ago)
lmfaoooo I did
rudy gomez (1 year ago)
💯
CurtisDonDeano (1 year ago)
!!!
vaylen20 (1 year ago)
I watched them but I started thinking like you.
CurtisDonDeano (1 year ago)
same...I just started seeing all the similarities.
HotBoy Preme (1 year ago)
That shit be corny lmaooo
Dank Dank (10 months ago)
They all got the same titles too *MY BOYFRIEND DOES MY MAKEUP PRANK* *EATING (Insert Food) PRANK*
CurtisDonDeano (1 year ago)
so corny bro
all about jarreau (1 year ago)
You're not bitter at all. I feel the exact same way. You should've called some of them out lol
CurtisDonDeano (1 year ago)
so I'm not alone? I'm glad then
Syn K (1 year ago)
Yesssss your not bitter they are annoying
CurtisDonDeano (1 year ago)
ok, making sure ? lol
xVarious (1 year ago)
I agree
CurtisDonDeano (1 year ago)
!!
Kirque Valentino (1 year ago)
One of my favorite black youtubers ✊🏾
CurtisDonDeano (1 year ago)
ayyyye! LIT
charles b (1 year ago)
omg ...me fucking too!!!!...youtube couples are so fucking pressed...i can't...#naomiwalkaway
Ethan M (1 year ago)
Hey boss don
CurtisDonDeano (1 year ago)
lmfaoooo
Rare Honey (1 year ago)
😂😂😂 yesssaaaaaaaa !!!
CurtisDonDeano (1 year ago)
im glad u agreeee
fresh material (1 year ago)
blockkk d tttt wow iconic
CurtisDonDeano (1 year ago)
lfmaoooo
Jasmine Brown (1 year ago)
I absolutely love your energy!!!!!!
CurtisDonDeano (1 year ago)
thank you, lol
Michael Morgon (1 year ago)
AMEN 😂
CurtisDonDeano (1 year ago)
ya feel me?
Lolo Hart 〈3 (1 year ago)
Lmfaooooo you are not sounding bitter at all! And they tek it too far like pretending to die and shit, what is wrong with y'all putting each other through emotional turmoil for a couple dollars!
CurtisDonDeano (1 year ago)
right like its just a couple of dollars and shitty entertainment.
Trashtalks (1 year ago)
Yo, you don't sound bitter at all. I agree! I love challenges. I lowkey be annoyed!
CurtisDonDeano (1 year ago)
just making sure it wasn't me lol
Inayat (1 year ago)
shout tme out Ma1_boss (first ) My insta Ma1_boss

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.