HomeРазвлеченияRelated VideosMore From: Mommy Etc

Shopkins ULTRA RARE Season 1 Mega Pack Unboxing!

128 ratings | 11789 views
Madison got a Shopkins Season 1 Mega Pack and she was super excited to open it and show you which ones she got! She got a few ultra rare ones! #shopkins Make sure to SUBSCRIBE and click the little bell so you'll know when I post new videos! → https://www.youtube.com/subscription_center?add_user=maymommy2011 If you're a new subscriber, WELCOME! Leave a comment about what your favorite ice cream is! I like chocolate and vanilla swirl with rainbow sprinkles! 🍦 Have You Seen This? → Our First My Little Pony Video EVER! https://youtu.be/IXDYgZ8G7fk F O L L O W M E! → I N S T A G R A M: @mommyetc → T W I T T E R: @MommyEtcYT www.twitter.com/mommmyetcYT → F A C E B O O K: @mommyetc www.facebook.com/mommyetc MY AMAZON STORE! A bunch of my favorite products, all in one place for you to shop! →http://amazon.com/shop/mommyetc ********************************************************************* Hi, guys!! I'm Jill and I love making videos about fun and cute stuff! Some of my favorite things are My Little Pony, slime, shopkins, LOL Dolls, PlayDoh, squishies, Baby Alive, easy DIYS, and coloring! If you read this far, leave me a comment with your answer: Would you rather eat donuts or cupcakes for the rest of your life?? Royalty Free Music and Sound Effects from: www.epidemicsound.com Mommy Etc™ All rights reserved. 2018
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (34)
bambina360 (4 months ago)
Those are so cute, I wish I had them when I was a kid. I'm 34 and I wanna buy Shopkins. Lol is that weird?
Mommy Etc (4 months ago)
haha I don't think so! They are cute little things to collect and display.
Ayano Aishi (4 months ago)
How old is Maddison now??
Mommy Etc (4 months ago)
she's 7 :)
SavageUnicorn4ever * (4 months ago)
She is so cute how old is she 7? I am 10
Jessica Webber (4 months ago)
I like shopkins also lol
BFamRoRo (4 months ago)
How old is Madison now? She got older!!! I watched ur vids since when I was 6!!! Ily!
Louise Li (4 months ago)
I just realized on your other channel, you’re pregnant! Congratulations!!!🎉
Ray Carlos Aba (4 months ago)
Wow
apple dash (4 months ago)
Yay
Stephanie Hart (4 months ago)
522 view 19 comment 28 like!!!
Dona Mathieu (4 months ago)
Cute lottl1 girl
TWO PEAS ONE POD (4 months ago)
Will you be posting on your other channel soon? I miss your vlogs and other more grown up content 😊
Mommy Etc (4 months ago)
Yes! I have a big announcement to post soon and then more regular videos after that. Bear with me!! ❤️
Carolyn Harmon (4 months ago)
OMGOSH Madison, you really do a great job as a vlogger. Love how you make sure the camera focus's on the object.
AlyssaAllDay (4 months ago)
This is literally the cutest thing I have ever seen. I love her little personality and honesty.
Alayshia Wright (4 months ago)
When are we going to get the birthday vlog
Mommy Etc (4 months ago)
I didn’t vlog her birthday this year. We just had a simple day at home and then took her to Chuck E. Cheese but I vlogged that for one of her other birthdays :)
Madison should have her own channel and she can review toys because she is amazing at filming and reviewing toys on this channel. Madison is a great toy reviewer
Mommy Etc (4 months ago)
When she gets older she can have her own channel if she wants. For now I do all the work for the videos aside from the recording for videos like this, so I’ll keep them here. It’s just fun for her and I don’t tell her how to do it at all.
Farah (4 months ago)
She is sooo good at this
caders 08 (4 months ago)
I love Maddisens reaction to the ones she got! It was super cute. She did a great job. She's going to be a future vlogger someday. Happy 7th birthday Maddisen! We hope you had an amazing day. Great haul.
Ila Ha Linh (4 months ago)
I would like the giveaway, I've never had Shopkins in my entire life, my country doesn't have Shopkins :((
Ila Ha Linh (4 months ago)
OMG ULTRA RARE! CONGRATULATIONS!
Mommy Etc (4 months ago)
Madison is really excited for her first ever Season 1 Mega Pack! She shows you which ones she got!
princess Amy Rose (4 months ago)
Mommy Etc you so pertty
Nyan's Galaxy Qorld (4 months ago)
Mommy Etc does she have a limited edition? I have 2
shiny meloetta (4 months ago)
Mommy Etc that's super cool btw great vid 😊
Terfa AL-RASHEED (4 months ago)
Yay you made a new video
shiny meloetta (4 months ago)
I'm 5th I love your guy's videos!!!
LPSMariaTV :3 (4 months ago)
Im fourth and Madison is so adorable and sweet and i love your laugh
Roblox gamer and more :3 (4 months ago)
First
mario pokenerd (4 months ago)
First.
Omg first!

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.